Åter igen...Varför?!

Vad fan gör jag uppe egentligen??!

Ska skriva lite kort, sedan ska jag lägga mig i sängen igen och försöka somna om.
Hade en riktigt trevlig gårdag. Thomas, jag , Eva och Tordan var på julmarknad på Taxinge slott. Urmysigt. Blev några kronor fattigare, men köpte väl egentligen inte något särskillt.




Efter det lunchade vi i Åkers för att sedan se Thomas match. Blev lite orolig när det stod 4-1 till Åker efter halva 3:e perioden, men det tog grabbarna igen. Vinst med 5-4 till Ekerö! Grattis! Thomas ägde alla som vanligt ;) Blir lika imponerad varje gång jag ser honom på isen. Han är riktigt duktig!

         

         

         

Efter matchen åkte vi hem och käkade, tog det lugnt ett par timmar och åkte sen ner till klubben (som var uthyrd). Där stannade vi till strax innan 2am och åkte sedan hem för att sova. Tack Christine för en jättetrevlig kväll!

Idag får vi se vad som händer. Eventuellt en bio med Johan och Christine, beroende på om dom kan hitta barnvakt åt Joline eller inte. Annars blir det nog fan en heldag på soffan alltså. Sjukt jäkla seg :P Ha det fint, så hörs vi senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0