Allmänt babbel.

Klockan är strax efter sju och jag har redan duschat och kollat fb. Kunde inte somna om efter att Thomas hade åkt. Brukar vara så när det är mycket på schemat, jag blir typ nervös eller nått :P
Ska i alla fall bli urkul att titta på lägenhet idag, synd bara att Thomas inte kan bli med. Men har ju Eva som sällskap istället :) Fram till 15:15, då visningen är, så ska jag fara runt i Enköping-stad och dela ut mitt CV på alla tänkbara ställen. Dom jag inte hinner med tar jag på måndag nästa vecka, då nästa visning är.
Just fan! Det är då jag ska tattuera mig igen...måste ringa Yani och boka om! :S

Igår ägnade jag nästan 4 timmar åt att sy julgardiner. Jättemys! Så skönt att ha något annat än datorn att lägga tid på. Gardinerna blev väldigt bra, är jäkligt nöjd med mig själv haha.



  



Fick också hem en bonuscheck från H&M, som kommer att komma väl till användning när det är dags att köpa hårfärg. Måste verkligen färga håret igen, utväxten är nog över 2 cm nu..blä. Vill egentligen inte, för är så sjuuukt nöjd med färgen jag har övrigt, men vafan... Så här kan man ju inte se ut :P Bara hålla tummarna för att resultatet inte blir allt för olikt färgen jag har idag.




Ska hämta Thomas efter träningen ikväll, eftersom jag behövde bilen idag. Inte lätt att ta sig hem därifrån klockan 21 på kvällen.

Längtar tills pengarna kommer in på kontot, så jag kan påbörja julklappsjakten. Jag ska inte vara ute i sista minuten som jag annars brukar vara. (Så säger väl alla, varje år). Jag är verkligen SÄMST på att köpa presenter. Blir aldrig riktigt nöjd med vad jag har köpt. Thomas har tydligen lättare för sånt. Vi får skriva en "inköpslista" så att jag bara kan gå och plocka sen när det är dags. :)

Nä, nu ska jag nog gå och göra lite frulle :D
Take care. Over and out.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0