Åh, jag njuter för fullt.

Det är så underbart! Vi har hittat en lägenhet! Och en jättefin dessutom. Sådan obeskrivlig lycka inombords. Lyckan har vänt, precis som jag sa att den skulle! Jag bara vet hur fint vi kommer att få det där. Jag är så säker.
Det är en jättefin 2:a på 61 kvm. Dom ska tapetsera om i alla rum (utom badrummet). Köket är jättefräscht (nästan som nytt) och badrummet är också jättefint. Badkar med fötter! "Yeeaaaay!" Rummen är precis lagom stora för att bli trivsamma och vi ser nästan bort till Eva och Tordan från balkongen. Vi ska bo på 4:e våningen(högst upp) vilket jag aldrig gjort förut. Har alltid bott på första plan. "Spännande." Dom ville ha 3 veckor på sig att göra i ordning lägenheten, sen får vi flytta in när vi vill. "1 januari? 1 februari?" Får se hur länge man kan hålla sig och vad som passar bäst, med tanke på jobb och så. Nu lägger jag in högsta växeln. Nu ska jag hitta ett schysst jobb att fördriva tiden på tills jag kan börja plugga. Jag har satt upp mina mål. Jag ska nå dom.

    
    

    

ÅÅÅHH! Jag mår så bra i det här :D



     

Odjuret får också vara med :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0