Vårkänslor

Att vädret kan påverka så mycket som det gör är väl för underligt. Känns som man har legat i ide i flera månader och äntligen vaknat till liv. Mycket är väl säkerligen tack vare Thomas också. Ingen har någonsin fått mig att må så bra. Det är ju för underbart! Tillbringat natten i Enköping, känns nästan som semester när man kommer ifrån Södertälje.
Imorgon är det vårfest på Southern Streeters, självklart är jag först på plats. Öl, jänk och trevligt sällskap. Bättre blir det inte.
Jag trivs så bra med att vara kär. Har hittat hem i min roll som flickvän enklare än jag trodde, efter två år av ett allmänt struligt singelliv. Jag älskar att vara Thomas tjej.
Har nästan blivit hjärmtvättad av allt hockeytittande. Är ju nästan till och med insatt, vilket känns lite allmänt mobbat, haha.
Anyway, anyhow. Jag trivs med tillvaron och längtar hela tiden efter morgondagen. Och det, mina damer och herrar, är så det ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0