'cause I'm a Rockstar!

Tidig lördagmorgon i Enköping. Thomas snarkar, hihi. Endast jag och katten är vakna.
Nyduschad, fräsch and ready for some rock 'n roll baby! Efterlängtat party till kvällningen. Innan dess så blir det en härlig dag ute i solen.

Saknar repen med bandet, fan. Saknar kicken man får när man ställer sig på scenen för att ge järnet. Dags att damma av basen och mickstativet och försöka hitta nå nytt folk att lira med. Hur bra jag än har det så är saknaden av musiken så jävla uppenbar. Får någon form av abstinensbesvär när jag inte har blödande fingertoppar och en hes stämma, hehe.

Med det sagt ska jag nu gå in i badrummet och försöka göra nå åt håret, samt sätta på mig min mask av smink. Så att man törs visa sig ute bland människor. Man vill ju inte ge dom men för livet liksom.
Take care!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0