Svettningar.

Skulle kunna tro att man är i klimakteriet redan vid 21, faaan. Kladdigt värre. Och ingen värme att prata om heller så det är nästan så man får skämmas. Är säkert för att man har blivit tjockis :)

Gud hörde alla mina böner och öppnade Carlings i Södertälje. Thank you Lord! Att man kan spendera så mycket tid på en sådan liten yta, är väl ändå det mest spännande..?! Här om dagen unnade jag mig en jättefin tröja som säkert kommer att vara för liten om en månad eller så, men tusan...den var ju så fin! <3

Länge har jag suttit och spekulerat i varför folk inte har något bättre för sig än att sitta och ljuga om mig. Trots alla timmar av funderingar har jag inte blivit ett dugg smartare. Folk måste ha alldeles för lite att göra och ett alldeles för ointressant liv själva när dom inte kan lägga sin tid på annat, viktigare. Som jag redan gjort rätt upp i era fula nyllen:
*Nej, så många har jag inte legat med. Om jag ändå hade haft sånt flyt under mina år som singel..!
*Ja, jag hade fått både lägenhet och jobb i Örebro. Så varför flyttade jag inte?.. Efter att min pappa dog så spårade min relation med morsan ur totalt. Vi har båda sagt saker som vi säkert ångrar. Samma datum som det var sagt att jag skulle säga upp min nuvarande lägenhet så hade jag och min mor ett 3:e världskrig. Jag valde att inte säga upp min lägenhet den månaden, eftersom hon och lillebror var den enda anledningen till att jag skulle flytta åt det hållet över huvud taget. Jag känner ingen annan där borta. Bara ett par dagar efteråt så träffade jag Thomas. Och han förändrade hela mitt liv. Så ja, Thomas är en av anledningarna till att jag fortfarande är kvar i skithålan Södertälje, men han är inte den som fick mig att ändra mig från första början. Jag gjorde ett val att stanna kvar där jag har resten av min släkt och mina barndomskamrater innan jag och Thomas blev något seriöst.
*OCH OM JAG ÄR GRAVID SKA NI SKITA FULLSTÄNDIGT I!!! :) :) Hade jag velat berätta för er så hade jag väl gjort det..?

Ha det bra allihopa! Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0