Konsten att vakna med ett bra humör.

Hotell med frukostbuffé och fri tillgång till spa . Det ni. Det drar min man iväg mig på nästa helg. Det är nu ni kan börja bli avundsjuka, för ja. Jag har med säkerhet hittat jordens underbarast kille och det är mig han kommer hem till varje kväll :)

Jag ägnade dryga timmen igår kväll åt att söka jobb i Enköping, Uppsala, Västerås och Stockholm. I dessa tider får man ta vad man får och har därför sökt allt mellan himmel och jord. Får jag som jag vill så ska jag ändå börja plugga igen inom en snar framtid. Vi får se var man hamnar någonstans. Just nu känns det som man skulle göra vad som helst (inom rimliga gränser), bara man slapp sitta hemma om dagarna.

Har ju glömt att berätta att helgen i Mantorp var kanon! En jävla massa vrålåk och bra sällskap. Det enda som arbetade emot oss var vädret. Regnet hängde i luften till och från hela tiden men vi klarade oss faktiskt till söndag eftermiddag, när finalerna började. Så klart. Tror vi han se 3 av 20 finaler innan regnet började ösa ner. Så då var det bara att ta sig till bilen och åka hemåt. Att sitta och titta på "en gigantisk hårfön" i ett par timmar (som Jessica kallade det) var inget som lockade. Känns ändå som att man fick valuta för pengarna. Åker mer än gärna tillbaka igen nästa år.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0