"Fattig som en kyrkråtta"

Hur ska man lyckas fördriva tiden ikväll? Thomas åker till en polare i Sthlm och jag är luspank.
Tanken var att jag skulle träffa Sara för en middag och utgång på Tullen i Trosa, men nu när mina pengar är försenade (igen!) så måste jag avboka, vilket känns sådär. Anyway, vi har ju fått en hel jävla massa kanaler på teven nu, så på något sätt ska jag nog kunna få tiden att gå. Jag lyckas ju om dagarna. Sen har man ju typ blivit läskigt beroende av Mafia Wars på Facebook. Det är ett spännande liv man har som arbetslös, nej jag menar, "arbetsökande". Det enda som är en tröst i det (hur hemskt det än låter) är att man vet att man inte är ensam. Det var inte mitt fel att jag fick gå ifrån Scania. Jag kan tyvärr inte rå för sitsen jag sitter i. Nu är det bara att söka jobb, söka jobb och söka jobb. Och då tackar jag för att jag äntligen fått internet hemma, vilket underlättar något enormt mycket.
Inget struntprat kvar nu. Ha det fint så länge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0