En låg energinivå.

Försöker släppa all ilska, för vad hjälper det mig nu.

Vi har blivit erbjudna visning på drömlägenheten i Enköping. Ja, DEN lägenheten. Så vi ska dit, senare, vet inte exakt när, och kolla hur den ser ut i verkligheten. Sen får vi sätta oss ner och prata. I detta läge så vill jag hitta en bostad där man känner sig som hemma, där man kan stanna ett tag. Och när vi fyllt lägenheten med katter och ungar, får vi leta efter något större. men hoppas då att man funnit sig till rätta i det samhälle man lever i och att man har ett ställe som man längtar hem till när man är borta. Inte som nu, när nästan allt känns bättre än hemma.

Har inte mycket ork över, känner mig nästan mer död än levande för tillfället. Behöver få ventilera och prata av mig. Så mycket tankar att sortera. Det är tur att jag har tid över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0