En dålig start på dagen..

...men annars är allt fint.
Att jag inte haft tillgång till internet på ett bra jävla tag är nog ganska uppenbart. Det är ju inte så att jag är tjatig här direkt.

Kattvakt i Enköping i helgen igen. Kan behöva lite lugn, både Thomas och jag. Har varit några intensiva helger, med en Tallinn-kryssning, midsommarfylla, Big Lake Run och Powet Meet. Nästa helg är det Hot Rod Reunion, så det gäller att passa på. När vi kom hem i söndags var jag (av någon underlig anledning)  mest sliten av alla, haha. Jag som var chaufför hela helgen. Tss..vilken sopa man är.

Annars inte mycket särskillt att berätta. Jag tar en dag i taget, sorgearbetet är inne i en ny fas, som är ganska mycket lättare att hantera. Jag saknar mina vänner i Vagnhärad, men hoppas på en samling vid Tullen snart.
Jag återkommer när huvudet har vaknat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0