Drömmar om framtiden.

Åh, vi pratade så mycket igår. Vi tillät oss att drömma och planera. Vi åkte en sväng in i Mariefred och tänkte: här vill vi nog bo. Ett jättemysigt litet samhälle med inte allt för långt till arbete, vänner och familj. Så vi gjorde en ansökan om lägenhet där. Vi pratade om att skaffa en till katt, så att Betty har en kompis i vinter, när hockeysäsongen drar igång på allvar. Vi vågade oss till och med på att prata om hur vi vill att det ska se ut om 5-10 år. Det har jag aldrig riktigt  vågat göra förut, men med Thomas är allt annorlunda. Jag ser honom i min framtid. Han är mannen i mitt liv. Som sagt: ord kan inte beskriva hur viktig han är för mig. När jag kämpade för att överleva kom han in i mitt liv och tog mig med storm, han hjälpte mig upp på fötter igen och nu står han stadigt bakom mig, i allt jag gör. Jag kan bara hoppas att jag en dag kan vara en lika stark människa som han.
Vi har haft några motgående faktorer sedan vi började träffas, men snart behöver vi inte bekymra oss mer. Vi är klara med det förflutna, nu återstår bara en underbar framtid tillsammans.

Jag älskar dig Thomas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0