Back in the game.

Så var det dags. Känns nästan som ett måste att skriva när man äntligen har tillgång till dator. Vad för ointressant struntprat ska jag terra er med då??

Har lyckats fördriva timmarna med att sova på soffan och sett en film. (En dålig sådan). Jag har med andra ord haft en väldigt intressant fredag. För visst fan är det fredag idag?? Tur att man inte tappar kollen av att gå hemma, haha.
Är lite småless på det mesta, men trivs fint med nästan allt. Tur att man inte är som en känslomässig berg -och dalbana i alla fall. Svårt att förklara, men tror mitt humör beror mycket på att jag har alldeles för mycket tid till att tänka.

Hoppas på att vi snart ska få en större lägenhet. Lite trångt att bo två i en etta på 44. Måste ju hitta större inom kort, när vi blir med katt...och så.

xoxo/L


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0