Äntligen!

Internet hemma you MF!! :D
Kanske man kan göra lite allvarlig skrivning..? Mjae, den chansen är väl inte så stor kanske. Men en uppdatering iaf:

Blir en helhelg med svärmor, spännande, spännande. Middag i Enköping ikväll, Mantorp lördag/söndag. Blir nog kalas!
Supernöjd med min nya mobil, vafan den nu heter. Lägg det här namnet på minnet liksom... Samsung SGH-F480 TouchWiz. Anyway, touchskärm är egentligen alldeles för komplicerat för mg, men fan vad jag äger med mobilen i handen. Oh fuck, bott för länge i Södetälje, det hör jag det.
Annars då..? Letar större lägenhet, inget har dykt upp ännu.
Har lagt undan 20 par skor, illa när folk inte kommer in i hallen O.o
Prylar i hela lägenheten. Högtalare och förstärkare everywhere. Mycket ljud i en liten lägenhet. Än så länge har vi inte fått några klagomål från grannarna. Men det är väl bara en tidsfråga innan dom börjar fundera på varför "Sad but true" går på repeat.  ...Det är ju bara jag som spelar Guitar Hero Metallica på högsta volym :D
Hur som...på inköpslistan står det: Mjölk, ägg, ris, bröd, tandkräm och sköljmedel. Ifall någon skulle få för sig att handla åt mig. *blink, blink*
Hatar att alla klädkataloger skickar ut höst/vinter redan nu! Vem fan tänker på att köpa dunjacka i juli?!
Klockan 10 idag kommer det en gubbe och byter ut mitt trasiga handfat, öh, det tog bara 2,5 månad. Nytt rekord. Staketet jag bad dom laga när jag flyttade in i juli 2007 ser fortfarande liksdant ut, om inte ännu risigare förstås. Kan man klaga, så ska man klaga. Eller hur var det?
Slänga i lite hårfärg om ett tag, så man blir som ny. Nästan.

Sen har jag inget mer, totalt intetsägande, att berätta för er gottfolk.
Tack för visat intresse och välkommen åter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0