Svamp-Linda Fyrkant.

Jag suger verkligen åt mig alla tänkbara baciller som en jävla svamp. Nu är jag sjuk, IGEN! Vadå noll immunförsvar liksom?! Hostar och snorar, ögonen rinner och jag kallsvettas och så min vanliga huvudvärk på det. Ja jävlar vad det är synd om mig idag. Men känner ändå att jag tar det hellre nu än nästa vecka. Har jag tur så hinner jag krya på mig till julafton i alla fall. Det skulle ju suga gnu-pung om jag behövde sitta så här nästa torsdag. BLÄ!!
Så idag blir det att kurera sig. Ligga i sängen och se en film, eller sju, beroende på hur många jag hinner med innan Thomas kommer hem vid 22.

Men snön ligger ju i alla fall kvar. YEEAY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0