☆ MY TRUE COLOURS ☆

Dessa sorgsna ögon.
Förlora inte hoppet.
Jag förstår att en värld full av människor gör att du kan tappa fotfästet.
Mörkret inom dig kan få dig att känna dig så liten.
Men jag ser dina rätta färger skina igenom.
Jag ser dina rätta färger och det är därför jag älskar dig.
Var inte rädd för att visa dom.
Dina rätta färger.
Dom är vackra.

Visa mig ett leende nu.
Var inte olycklig.
Jag kan inte minnas sist jag såg dig skratta.
Om den här världen gör dig galen och bördan blir för stor,
så vet du att det finns människor som alltid finns där för dig.
Jag ser dina rätta färger skina igenom.
Jag ser dina rätta färger och därför älskar jag dig.
Var inte rädd för att visa dom.
Dina rätta färger.
Dom är vackra.
Likt en regnbåge.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0