Mitt kaos.

Jävla huvudvärk som vägrar ge sig! Har jag inte nog ändå?!
I detta kaos försöker jag ändå hitta saker att förgylla min vardag med. Jag tänker på allt det fina jag faktiskt har och kommer på mig själv med att vara riktigt lyckligt lottad. Men trots det så är saknaden utan gränser. Min pappa är borta och absolut ingenting kan ändra på det. Fakta. Men jag måste lära mig att hantera denna saknad, för den kommer aldrig att försvinna. Sorgen kommer alltid att vara där, även om den förändras.
Jag försöker ordna så jag har så mycket som möjligt att se fram emot, även om jag knappt orkar ta mig upp från sängen på morgonen.
Jag har saknat Eva riktigt mycket ett par dagar nu. Kanske för att tiden med henne alltid får mig på bra humör, oavsett vad vi gör för något.
Mamma ringde idag, bara för att prata lite. Det var mysigt. Jag har saknat dom samtalen väldigt, väldigt mycket under året som gått.

Ett år. På tisdag.

Det ska jag "fira" med först ett läkarbesök på vårdcentralen och sen ett besök hos någon form av hjärnskrynklare på "Mottagningen för unga". Yeeay! Precis vad jag behöver. Sitta och berätta min historia flera gånger om. Inte alls. Funderar på att avboka något utav det, för tror inte jag klarar av det.

Tömde min mobil här om dagen och tänkte lägga upp återstående bilder. Bland annat från min mysiga dag med mina kusinbarn uppe på Torekällberget.

         
Julmys hemma i lägenheten.



Eva provsitter soffan jag blev helt förälskad i.



Betty försöker gömma sig i en alldeles för liten kartong. "Det ska gå!"



Huset min mormor växte upp i är numera ett café uppe på Torekällberget.


 
Mina favorittjejer var jättenöjda efter åkturen med häst och vagn, en tur till godisståndet och massa pussar och kramar från mig, gammelfarmor Gun och farfar Kent. Lova högst upp och Leia här ovan.


Tjejerna lekte en stund i "Stenåldersrummet" på Torekällberget. Så söta
i varsin potatissäck :D


Lova. Jag saknar tiden då man hade en fantasi som deras.



Farbror Kent ser smått överraskad ut, haha.

        
Hårfärgen jag har nu. Läskig orange färg i flaskan, men jättenöjd med det slutgiltiga resultatet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0