Falukorv, New Moon och Terry O'Connels releaseparty på SS.

Rubriken kan inte vara mer tydlig. Jag trotsar förkylningen och hostan och beger mig ut på äventyr.
Först och främst ska jag servera min man falukorv och makaroner till middag. Hungrig efter en tuff match mot Gotland. Förlust med 4-2, tyvärr. Tar igen det imorgon.
Sedan åker vi till Heron City och ser New Moon. (Robert Pattinson, Mmm).
Efter det drar vi till Southern Streeters igen och kollar läget eftersom "husbandet" släppt sin första skiva och firar med dunder och brak. 60 kronor i inträde, 120 kr för inträde och skivan. Kom dit! Insläpp vid 20:00.

Fullspäckad kväll, hoppas att det inte förvärrar sjukdomarna. Och hoppasjag slipper hosta mig igenom bion, vore jobbigt båda för mig och dom andra i salongen.

Hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0