En ☆GOD JUL☆ till Er alla!

Eftersom vi kommer att åka till Enköping redan i eftermiddag så skriver jag mitt sista inlägg innan jul redan nu. För på julafton tänker jag då inte tillbringa en enda minut framför datorn.
Julskivan går på repeat. har precis strukit Thomas skjorta och börjat packa väskan. Klapparna är inslagna och ligger nerpackade i påsar. Ljusen är tända. En kopp varmt te står på köksbordet. Receptet på köttbullarna är ihopvikt och instoppat i det lilla facket på väskan. Ska så småningom släpa mig in i duschen, så man lukta lite gott när mn ska bort så här :)
Pratade lite med Thomas nyss. Han vet inte om han kommer att kunna gå tidigare idag, men jag ska hålla tummarna för det. Vore skönt om vi i lugn och ro kunde åka till Enköping och så att Tordan slipper sitta och åka för att hämta mig. Hur det än blir så ser jag verkligen fram emot ett par riktigt fina dagar med en massa julmys.
Saknar mamma och lillebror, men vi ska ju åka dit den 6/1. Och nästa jul ska jag försöka se till att vi firar allihopa tillsammans. Det vore massa mysigt.
För att avrunda detta lite så... Hoppas alla får en riktigt fin jul nu!


Från Mig, till Er

☆GOD JUL☆

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0