Vad är nu detta?

Jag lyckas först och främst att somna om och dessutom sover jag till kl:11. Det har inte hänt det senaste halvåret i alla fall. Men nu känner jag mig ordentligt utvilad. Vet inte riktigt vad jag ska/borde göra idag. Ta disken, for sure, men annars..?
Kylskåpet är tomt, finns knappt någon mat hemma. Suck , hatar det. Vill kunna laga mat till Thomas kommer hem, känner mig som värsta loser flickvännen som bara sitter på sitt feta arsle hela dagarna. Hur som, inte mycket att göra åt eftersom jag inte har fått mina pengar ännu. Hoppas dom hinner komma innan lördag bara, så man åtminstone kan köpa en glass till lillebror liksom. Aja. Nog med struntprat nu.
Återkommer.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0