Utmattad.

Suck, pust...helt slut. Men fysatan vad roligt det var! Vet att det hade varit ännu roligare att få dela det med Thomas, men det är på ett sätt väldigt bra att jag har något att göra när han har hockeyträning sent. Idag fick vi lära oss grundstegen, så jag är ingen buggmästare ännu. Nästa gång ska vi tydligen lägga till en snurr och lite så, så det ser jag fram emot. Synd bara att killarna har så dåligt självförtroende, så det blir inte att dom släpper loss riktigt. Tänkte gå dit på torsdag igen mellan 20-22, för då är det någon form av öppet hus, då vem som helst kan komma in och dansa. Bäst att passa på, så man kan impa på sina kurskamrater nästa måndag, haha. Har i alla fall haft en riktigt rolig kväll och som tur var så var man väl (utan att skryta allt för mycket) en utav dom bättre i gruppen :P ;) Ser fram emot nästa gång.
Hämtade Kia på vägen hem, så kände mig ganska trygg när jag gick genom Södertälje-mörkret trots allt. Har henne två nätter nu. Tydligen så sover hon hela nätterna också, så det ska väl inte vara några som helst problem.
Hade ytterligare lite strul och vidare diskussioner med min kära mor idag, men hoppas att det mesta är löst nu, så man inte får höra massa gnäll i efterhand.
Hur som, snart kommer Thomas också hem, så då blir det nog nästan direkt i säng, för man märker att det har hänt saker idag. Det behöver inte vara så mycket för att det ska märkas, när man är van att gå hemma nonstop.
Ha det så bra och sov så gott.
//Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0