Därför älskar jag Thomas.

Han är en sådan människa jag många gånger önskar att jag själv kunde vara. Därför älskar jag honom.
Han är den som alltid ger mig sin jacka när han ser att jag fryser. Därför älskar jag honom.
Han vill alltid mitt bästa. Därför älskar jag honom.
Han gör mig till så mycket mer. Därför älskar jag honom.
Han gör så att jag får ut det mesta av mitt liv. Därför älskar jag honom.
Han är den som alltid säger: "Vad fin du är" när man vaknar på morgonen. Därför älskar jag honom.
Han får mig alltid att skratta, även om hans skämt är kända som "dåliga". Därför älskar jag honom.
Han är den som alltid anstränger sig och gör det där lilla extra. Därför älskar jag honom.
Han begär aldrig att jag ska vara någon annan än mig själv. Därför älskar jag honom.
Han överraskar mig varje dag. Därför älskar jag honom.
Han får mig att känna mig speciell och utvald, varje dag. Därför älskar jag honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0