Sthlm Cruising 2009


Kvällen började bra, öppnade första flaskan vid 15:00 och åt en jättefin middag ute hos Juha och Noppan. Var riktigt taggad, lite för taggad skulle jag tro, för efter klockan 21:00 så minns jag inte mycket. Men fram tills dess hade jag jätteroligt. Sveavägen stod ganska still, så det blev bara varvet runt och sen en promenad. Det började tyvärr regna under natten också, så klockan 01:00 hade Thomas (stackarn!) bäddat ner mig hemma.


Juha lagade en jättegod fläskfilé med en massa goda tillbehör.


My man.


Anders gjorde ett "könsbyte" under kvällen.

    

    
Lite glidarbilder. Det är förjäkla härligt med cab.


Thomas var jätteduktig och körde hela kvällen. Och tog
dessutom hand om mig i mitt odrägliga tillstånd.



Anders verkade nöjd med kvällen iaf :)

Efter det här så blir bilderna bara suddigare och suddigare, så ser ingen anledning att lägga upp fler. Jag är ganska nöjd med kvällen jag med, men det blev alldeles för mycket dricka för min del. Så nästa gång tar jag det mer försiktigt. Är totalt orutinerad nu när jag dricker så sällan.
Idag mår jag precis som jag förtjänar, börjar väl ordna till sig nu, men förmiddagen var inte alls trevlig. Blir en riktigt flottig pizza till middag ikväll, så är man nog som ny sen.

Take care!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Har precis kommit hem så jag får se vad som händer :)

Har du haft en bra helg då? :)

2009-08-16 @ 19:27:19
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0