Spyfärdig.

Nu har jag sökt ytterligare 6 jobb. Och skrivit in mig på ytterligare 2 bemanningsföretag.
Det känns som jag kan det här vid det här laget. Hur jobbigt det än är att söka så måste jag säga att det går snabbare och snabbare att lägga in och skriva ner all info om sig själv. Man vet vad dom frågar efter och ungefär vad dom vill höra.

Folk som säger att det inte finns några jobb att söka idag, ljuger för både andra och sig själva. För jobb finns det. Det är bara det att det är 500 andra som söker samma tjänst som du. Därför står jag här, fattig och uttråkad. Har tröttnat något enormt på att gå hemma hela dagarna, så snälla, snälla: Ge mig ett jobb!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0