Sjukling

*Host, host, snörvel*

Attans, idag är jag riktigt hängig. Blä. Jag som aldrig är sjuk annars tycker att nu är jag inget annat än sjuk och har krämpor. Dom här KILLER-mensvärkarna gör inte min dag bättre.

Men men, nog gnällt ifrån mitt håll på ett par minuter. Ikväll kommer Thomas träffa en polare för ett par öl, så det blir en riktigt lugn kväll hemma. Hade jag inte varit hundvakt så skulle jag kunnat passa på att rycka upp mig lite och ringt tjejerna för en utekväll, men nej, det får vara så länge. Jag skjutsar Thomas dit han ska och hem i natt sen, så han kommer hem helskinnad :) Han går inte ut med sina kompisar så ofta, så det gör jag så gärna. Typiskt bara att dom hela tiden ska ut i Stockholm. Jag med mitt lokalsinne hittar inge vidare där, hehe. Men vafan, åker man i tid bara så ska det nog inte vara några större problem. Jag hittade ju till Slussen sist, även om det tog trekvart för mig att komma in på parkeringen där jag skulle hämta honom och att jag den kvällen bröt mot säkert 20 trafikregler. Äsch, det är inte så noga :P

Hämtar Kia strax innan två idag, blir kvällspass nu i några dagar. Får vi se hur det känns att gå ut i Södertälje nattetid igen. Det har jag inte gjort på typ ett år nu, efter all skit man råkat ut för på väg hem från krogen och liknande. Förhoppningsvis får man vara ifred när man har hunden. Hon är ju trots allt ganska stor. Men jag skulle ljuga om jag sa att jag inte var nervös, för det är jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0