ROCKBJÖRNEN!

Kunde inte fått en bättre start på dagen. Brevbäraren kom med ett litet paket, som visade vara från Eva, min underbara svärmor. Inte många som lyckats få mig att gråta av lycka, men då måste jag erkänna att det kom en liten tår. Blev verkligen så glad! Så om du läser detta Eva; tack så jättemycket, igen! Du är verkligen en dröm. Och jag älskar att du tänkte på detaljen att nallen fick med sig en elbas också, haha. Perfekt.
Som Thomas säkert hade sagt (om jag inte kommit på det själv innan): "Jag har fått priset Rockbjörnen idag". ;)

                  

Vi har haft en heldag i Enköping kan man väl säga. Gjort några ärenden och även omm inte allt gick som man hoppats från början, så ser jag ljust på framtiden. "Jag har en magkänsla". <3
Efteråt åkte vi till Eva och Tordan för god mat och glass. Timmarna flyter på så fort när man är hos dom, så det var inte länge sedan vi kom innanför dörren hemma.



Nu blir det att diska och packa väskan, för imorgon, mina damer och herrar, bär det av till hotellet! Har sett fram emot det så länge nu, men tiden har faktiskt gott riktigt fort ändå. Det ska verkligen bli urmysigt! Måste försöka komma ihåg att ta massa kort, så ska jag dela med mig av min upplevelse sen när jag kommer hem. Några apor och delfiner ska jag väl kunna få på bild i alla fall. Min blekfeta "beach 2014" kropp i bikini ska ni dock få slippa. Vill inte ger er men för livet.
Tack alla för en jättefin dag, så ska jag försöka få ett par minuter över imorgon bitti till att skriva några rader innan vi åker.
Ta hand om er// Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0