"Resa bort-sjukan"

Självklart vaknar jag 1,5 timme innan klockan ska ringa. Det är alltid så när jag ska bort. Vet inte om det är någon form av inre stress, om jag inte kan koppla av ordentligt? Larvigt känns det i alla fall. Tur att en av oss fortfarande snarkar som en gris, haha. Men nu har jag ju tid att sitta här.
Ska bli så skönt att få komma bort lite. Thomas vet verkligen vad jag behöver. Nu ska jag bara försöka hålla mig vaken hela dagen, för jag lär bli seg i eftermiddag när jag inte sover ordentligt.
Tokhungrig är jag också!! Försöker komma på om vi har någon frukost hemma, men tror fan det är dåligt med det alltså. Billy's panpizza, yeaay..!?
Väskan är i alla fall packad, bikinin nerstoppad. Jösses, hur ska det här gå? Har inte visat mig i bikini på jag vet inte hur länge. Får hoppas att man inte är blekast på stället åtminstone. Tur att jag har mitt på det torra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0