PIZZA

Klockan närmar sig nio och jag mår fortfarande inte bra. Pizzan hjälpte absolut, men nu har jag huvudvärk istället. Suck, man får skylla sig själv när man är så dum.


Godaste kebabpizzan i stan finns på Söderhörnet.

Jag och Thomas har precis sätt klart "the Ruins", vilket var en ganska värdelös film. Skräck i all ära, men den här var bara löjlig.

Har inte så mycket mer att komma med nu. Thomas ligger i sängen och är "sympati-bakis" med mig. Stackaren har också fått huvudvärk. Och han ska upp tidigt imorgon. Jag kan ju i alla fall ligga kvar och tycka synd om mig själv imorgon bitti. På onsdag kommer Kia, vilket jag ser fram emot jättemycket.
Nu: "Ironman" på Canal+ Action.

Puss och godnatt!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Den har varit riktigt bra :)

Vad har du för dig nu då? :)

2009-08-17 @ 00:42:34
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0