Picnic i det gröna.

Thomas vill att vi ska ta ut Oldsen en sväng imorgon om det blir fint väder. Nu sitter jag och håller tummarna för att regnet och åskan har slutat tills dess, för det skulle verkligen vara jättemysigt. Som sagt; jag vet att min man är mån om vår tid tillsammans. Han skämmer nästan bort mig med dessa hotellvistelser, spabokningar och romantiska utflykter. Har aldrig varit med om liknande. Jag uppskattar det verkligen, även om jag nöjer mig med att bara vara tillsammans med honom. Men att han anstränger sig är ju för underbart. Han vill verkligen få det här att funka lika mycket som jag. Utan att låta allt för filosofisk, hehe:
Kärleken är ett lagspel och Thomas och jag kommer att ta hem guldmedaljen <3 :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0