OMG!

Igår invaderades datorn av virus, har knappt vågat peta på den sedan dess. Nu verkar det ändå ganska lugnt. Hoppas Thomas fick bort allt. Själv hade jag ingen aning om vad som hände när internet plötsligt stängdes av igår morse och det började blinka rött och grejer. Efter ett tag fattade jag vad det handlade om, för det såg ut precis som det gör på film. ("WARNING; WARNING") Hoppas det är lugnt nu i alla fall.
Får se vad som händer ikväll, beror lite på vad vädret tillåter.
Imorgon bär det av till Nora för att träffa lillebror och gå på marknaden. Det har jag sett fram emot jättelänge nu. Tyvärr missar vi Vega-baren, men det tycker i alla fall jag att det är värt. Hoppas Thomas inte får allt för tråkigt där borta bara. Jag tror han kommer tycka det är lite mysigt också. Nora har en tendens att ge ett bra intryck, för det är ett väldigt fint samhälle. Om jag och morsan hade kunnat bete oss som folk runt varandra och om jag inte hade träffat Thomas den där helgen när jag precis skulle säga upp min lägenhet, så hade jag själv varit bosatt där nu. Så det kan bli, hur fort allt kan ändras. Jag är dock väldigt glad att jag valde att ge Thomas och mig en chans, för annars hade jag nog alltid gått och undrat över hur det kunde ha blivit. Och gudarna vet att vi har det underbart tillsammans! Det här byter jag inte ut för allt i världen. Vår gemensamma lycka är något som jag alltid kommer att kämpa för. Jag är nöjd över mitt val att stanna.
Tack för titten!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0