Och du trodde du kände mig?! :)

Namn: Linda

Smeknamn: Thomas kallar mig "älskling" :)

Födelsedatum: 25 oktober 1987 kl:23:29

Födelseort: Södertälje

Ögonfärg: Blå

Hårfärg: Den som faller mig in. Nu; blond

Längd: 168 cm hög

Skostorlek: 37-38

Vänster/Högerhänt: Höger

Stjärntecken: Skorpion


Favoritfärg: Röd

Favoritplats: I Thomas famn

Favorit djur: Hund, katt

Favoritserie på tv: Family Guy

Favoritdryck: Pepsi

Favoritmat: Raggmunk med fläsk och lingonsylt

Favoritgrönsak: Tomat

Favoritbutik: Carlings

Bästa film du sett: Donnie Darko, Team America

Bästa bok du läst: Triologin Freja, Idun och Saga av Johanne Hildebrandt


Pepsi eller Coca Cola: Pepsi

McDonalds eller Max: Burger King

Choklad eller vanilj: Choklad


Svär du? Lite för ofta kanske

Röker du? Händer

Är du förälskad? Mycket

Vill du gifta dig? Ja

Hur gammal vill du vara när du gifter dig? Beror på

Vill du ha barn, isf hur många? Ja, 2 kanske

Vad ska barnen heta? Ella, Chriss

Tror du på dig själv? Ja, men inte tillräckligt

Blir du åksjuk? Beror på vem som kör

Spelar du något instrument? Bas

Tycker du att du är hälsosam? Inte värst

Gillar du åska? Kan vara mysigt

Tycker du om kinamat? Jovars

Dricker du kaffe? Om jag har sällskap

Vad är dagens planer? Laga mat till gubben?

När träffade du din mamma senast? I påskas

Vad är du rädd för? Spindlar och har jävla respekt för höjder

Vad har du för mål? Plugga vidare, hitta hem

Vad har du för svagheter? Ger upp alldeles för lätt

Vem fick dig att skratta senast? Thomas

Är du för ung för att äga vinylskivor? Tydligen inte

Vad skulle du göra om du vann 1,000,000? Köpa skor, resa, köpa fin bil

Kan du spela poker? Bara så som pappa lärt mig

Känner du någon som fyller år samma dag som du? Micke Nyman

Kan du några andra språk än svenska? Kan och kan.. engelska, lite tyska

Har du åkt ambulans någon gång? Ja

Vart togs din profilbild till bloggen? I lägenheten

Vilken radiostation lyssnade du på senast? Bandit 106,3

När var du i kyrkan sist? Jadu, minns inte

Vad har du för ringsignal på mobilen? "Dynamite" - Batmobile

Hur löd ditt senaste sms och till vem? "Klart du får bli med", till Thomas syster Jessica

När vaknade du idag? Strax innan 8.

Första tanke när du vaknade idag? Vad är det för dag?

När brukar du somna? Beror lite på, men säg runt 23

Brukar du sova på någon speciell sida? Somnar nästan alltid på mage

Hur många kuddar har du/ni i sängen? 5

Vart reser du helst? Till en varmare plats

Vad dansar du helst till? Skvallra inte, men rnb

Vad beställer du i baren? Något rosa

När fick du körkort? 15 juni 2007

Kan du byta olja på bilen? I guess

Har du fått fortkörningsböter? Nej, aldrig

Sjunger du i bilen? Ja, alltid


Välj ett ärr på din kropp och berätta hur du fick det: På hakan har jag ett som jag fick när jag halkade och slog upp hakan på ett sådant järnrör som håller upp papperskorgar ute. Aaoouw!!


Mode jag aldrig vill se igen: Buffaloskor, utsvängda jeans, kjol över "jazzbyxor"

Bästa fyllekäket: Kebabpizza från Kebabhouse

Antal piercings: 3 + 5 hål i öronen

Antal tattueringar: 4


Har du under senaste tiden...

Druckit alkohol: Det var ett tag sedan

Rökt: Ja

Kysst någon: Ja, min man

Shoppat: Ja

Stått på scen: Det var ett tag sedan nu

Blivit dumpad: Nej

Färgat håret: Ja


Har du någonsin...

Däckat och varit jättefull: Ja, blä

Testat droger: Nej, aldrig!


Vem...

Saknar du: Pappa

Rörde dig sist: Thomas

Kramade du sist: Thomas

Vill du träffa: Pappa

Vill du bli galet full med: Sara


Ta fram mobilen och var ärlig:

Är nr 18 söt? Emma, ja det är hon.

Har du pussat nr 22? Fastighetsreparationer.. Nej fy, inte den äckliga handfatsgubben :O

Vad var ditt första intryck av nr 33? Jack, jag kommer ärligt inte ihåg.

Vad har du för relation med nr 20? Evelina var min kusins förra flickvän. Vi hörs lite då och då.

Hur träffade du nr 9? Blombacka Pizzan, vi sågs första gången ganska snart efter att jag flyttade hit :P

När ska du träffa nr 30 nästa gång? Hadi, ingen aning.

Har du gått på bio med nr 50? Mamma, ja det har jag.

Pratar du med nr 40 ofta? lill Jimpa, mer på sommaren, på alla bilträffar. Sällan i telefon.

Skulle du kunna ge nr 6 en kram? Bengt, jo jag antar det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0