Jag ser ljuset..

...i slutet av tunneln. Allting kommer att ordna sig, allting kommer att bli bra. Jag älskar Thomas mer och mer för varje dag som går. Det måste tyda på äkta vara.  Jag kommer att få ett arbete snart, det måste jag få! Jag kämpar vidare. Jag ser fram emot en flytt till Enköping inom en snar framtid, för det är vad både jag och Thomas vill. Jag och Thomas bråkar inte. Hur härligt är inte det? Vi har det jättebra tillsammans. Dom på klubben presenterade oss igår som "klubbens kärlekspar". Alla ser hur fint vi har det tillsammans. Det går nog inte att undvika att märka hur stark min kärlek är för min kille. Han är det finaste jag har. Jag skulle inte ändra på något, inte en ynka cm. Jag skulle inte byta bort honom för allt i världen, för han gör mig lyckligare än jag någonsin varit förut. Det här släpper jag aldrig taget om, jag kommer alltid att drömma om en framtid tillsammans med honom.
Jag måste försöka fokusera på allt som är bra i mitt liv, annars kommer jag att gå under. Jag har något som många andra inte har; besvarad kärlek. Och det är fanimej inte fy skam det inte!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0