Jag önskar jag kunde..

Jag önskar jag kunde vara allt det du vill att jag ska vara. Jag verkar inte kunna leva upp till dina förväntningar hur jag än vrider och vänder. Är jag ett omöjligt fall eller kräver du för mycket?  Jag är trots allt inte mer än människa. Jag försöker verkligen här, jag hoppas du förstår det..? Om jag fick som jag ville skulle allt ordna sig, allt skulle bli bra. Direkt. Men det är tyvärr inte så enkelt. Jag gör mitt bästa för att hålla modet uppe, men det känns ibland som du arbetar emot mig snarare än försöker hjälpa till. Det kan vara ännu ett av mina hjärnspöken, säkert gör du ditt bästa. Men jag hoppas verkligen att du inser hur mycket tid och enrgi jag lägger på att få det här att bli bra. Jag försöker reda upp mitt kaos en bit i taget, så du måste ha tålamod. Jag önskar jag kunde ordna allt i en handvändning, men jag är ledsen. Det går inte. Men jag tar en dag i taget. Snälla försök göra detsamma, så kanske vi kan få rätsida på det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0