Idiot??

Man kan ju undra ibland om det kanske skulle finnas ytterligare en till nivå av dumhet, något ovanför det dummaste. Det måste det nästan göra för att man ska kunna förklara en del människors enormt korkade kommentarer, ännu mer deras idiotiska handlingar. Kan man acceptera ett sådant beteende?
Det är nästan skrämmande vad det finns för människor i ens omgivning. Plötsligt klandrar jag inte mig själv längre för att jag är misstänksam och har svårt att lita på folk. Det är inte så konstigt. Det finns så många superdumma, megadumma, ultradumma, dunderdumma människor runt omkring mig att jag nästan får lust att stänga in mig i min lilla bubbla och bara prata med folk som ger mig något utbyte. Detta skulle dock klassas som ännu en idioti, så därför flinar jag vidare. Egentligen är jag nog inte bättre själv som går och flinar falskt åt människor som jag knappt har någon respekt för. Vad är jag rädd för egentligen? Hur kommer det sig att jag blivit en sådan mes på sista tiden? Det är dags för mig att sluta flina åt folk som hugger mig i ryggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0