Högsta prioritering.

För mig är dagar som igår det bästa som finns. Inget gör mig gladare än när allt bara funkar, flyter på. En riktigt lugn söndag var länge sedan man fick, men efter igår känner jag att man måste se till att dom kommer oftare. Ligga i sängen och mysa fram till sent på eftermiddagen, en romantisk middag ute, en bra hyrfilm och ett paket glass. Att jag och Thomas prioriterar vår tid tillsammans lika högt gör det så enkelt att leva tillsammans. Nu längtar vi båda efter nästa helg, när vi ska åka bort bara vi två, sova på hotell och bara ta hand om varandra.



Men fram tills dess måste vi få veckan att gå. I eftermiddag åker vi och tittar på den jobbigt dyra drömlägenheten i Enköping. Jag blir tvungen att ta mig till Helenelund på egen hand, avskyr pendeltåg. I alla fall, ska bli spännande att se hur lägenheten ser ut på riktigt. Även om risken finns att man i framtiden kommer att jämföra alla boenden med just det här nybygget.
I veckan ska jag träffa en gammal bekantskap från grundskolan på en fika. Har inte sett röken av henne sen vi slutade nian 2003, så ser verkligen fram emot det. En fika med Lindah väntar också, så visst kommer tiden att gå.

På tal om något helt annat så var jag i Skärholmen och shoppade lite i lördags eftermiddag. Hittade en ny, komplett outfit med ett par fräscha jeans, en svart tubtop/klänning och ett par stövlar. Mm, mycket nöjd med mina inköp.
Jeansen är från Gina Tricot 399 :-  stövlarna från Din sko 499:-  och toppen från New Yorker 139:-







Nu ska jag bara hitta plats i garderoben och på golvet. Skorna konkurerar ju med ca 70 par andra, haha :P
Ha det fint, tills vi hörs igen. Puss/Linda

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0