HÅLL UT!!

Måste...hålla...mig.....vaaaken!
Helt sinnessjukt hur trött jag blev direkt när jag kom innanför dörren hemma. Har varit nere på klubben ett par timmar och varit ute med hunden en sväng efter att jag lämnade Thomas på Södermalm, men nu är jag helt slut. Måste dock hålla mig vaken några timmar till, tills min karl vill hem därifrån. Skulle ju i och för sig kunna sova en liten stund efter att Annelie har hämtat Kia nu snart, men risken är väl att det bara blir värre. Chansen är ju ungefär 50/50 känns det som. Får se hur man gör. Antingen somnar man eller så tittar man på en rulle för att få tiden att gå. Hoppas att Thomas inte vill hem allt för sent bara, vill ju liksom inte köra och hamna i diket.
Detta är ju visserligen ett ypperligt tillfälle att inviga nya kaffekokaren!! Får nog ta och göra det om ett tag :) Men först ska jag hinka i mig lite Cola :P

 Min räddare i nöden!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0