"Frukost-svull"

Sitter och tittar på pizzakartongen som ligger på bordet. Det vore nog inte helt fel med lite kall, överbliven pizza till frukost :)
Måndag igen och Thomas är på jobbet. efter det har han hockeyträning till sent. Förra veckan kom han inte hem förrän vid 23:00. Det är väl bara att man vänjer sig, för det är så här det kommer att vara fram till typ mars. Hur som helst, så har jag en jävla massa "självtid". Frågan är bara vad man ska göra med den och hur man utnyttjar den på bästa sätt.
Ska försöka träffa Felicia och Sara i veckan. Det var länge sedan och jag tror vi alla tre skulle behöva det.
Idag är jag i alla fall människa igen, till skillnad från igår då jag var mer död än levande.
Åh, vad jag har blivit dålig på det här, kommer inte på något mer att skriva om. Jag skyller på att jag inte fått i mig frukost ännu.
Hör av mig senare// L *

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0