Förväntansfull.

Tänkte ta mig fem minuter och skriva i alla fall ett par rader innan jag ska återgå till städningen. Man får så sällan besök, men det är bra när man väl får det för då får man ordentligt städat för omväxlings skull. Sen jag vaknade imorse har jag börjat med tvättstugan (nästan klar), städat toaletten, bäddat rent i sängen och nu håller jag på med disken. Sen ska jag bara dra av golven lite, så får jag nöja mig med det sen. Måste hinna göra mig själv i ordning också, hehe.
Vet fortfarande inte riktigt när Jessica dyker upp, men skulle väl gissa runt lunch kanske. Ser verkligen fram emot det.
Var och handlade igår kväll, så det blir hemmagjorda hamburgare med pommes senare. Fröken Berg är lite svårflörtad när det gäller mat, så jag tänkte att på det här sättet så kan hon ta lite som hon vill med grönsaker och diverse "pålägg".
Hur som helst, så tror jag att detta kommer bli en alldels utomordentlig dag, för än så länge skiner solen. Hoppas att det fina vädret får hålla i sig.
KRAM KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0