/&*(?+

Förstår inte hur jag lyckas få tiden att gå så äckligt långsamt. Om man var en sån som kunde sova bort halva dagarna!!Men inte. Jag vaknar klockan sju varje dag och har världens sämta fantasi och jordens idétorka. Timme efter timme vid datorn då alla som bor i närheten är på jobbet. Gudarna vet att jag längtar efter Kia och onsdag. Äntligen får jag något/någon att lägga min spilltid på. Om man sedan går ner några kilo för att man helt plötsligt börjar ta långa promenader 2-3 gånger om dagen, då gör det ingenting. Ni kommer inte höra mig klaga. Har gått upp 5 kilo på kort tid nu, blä. Hur som...nästa måndag går förhoppningsvis fortare än den här för Jag DÖÖÖÖR Ju, Typ!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0