Ensam hemma 3.

Så...vad ska man göra nu då?? Jag har lämnat Kia, lagat mat, ätit maten. Hmm, DISKEN! Yes, den har jag längtat efter. (Not). Men det måste ju göras det också, snart får man väl skämmas när diskberget slår i golvet för att diskbänken är överfull. Nej, så illa är det faktiskt inte, men det är en hel del disk, så då har jag något att göra i alla fall i en halvtimme. Sedan kan jag ju faktiskt se Australia, för det är ingen "Thomas-film" så..Och då kan jag ju dräggla lite över Hugh Jackman utan att behöva oroa mig heller, tss... Lika bra att kylskåpet nästan är tomt, för annars hade jag väl suttit och "tröst-ätit" här utan Thomas, hehe. Blir ju lätt så :P
Och attans vad ont i halsen jag har! Inte kul alls, andra dagen nu. Bara skit med mig. Mensvärkar, huvudvärk, illamående, förkylning; det ena byter av det andra om jag inte har allt på samma gång. Ooh, det är så synd om mig, för jag är schyyyyk..! *snörvel*
                                                       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0