En uppdatering.

Har en alldels för seg dag för att orka ställa mig vid spisen.
-DÅLIGT LINDA!!
Får se om jag kan övertala karl till att äta pizza idag. Han brukar inte vara så svårövertalad, haha.
Imorgon kommer storasyster Berg på besök, det ser vi verkligen fram emot. Det blir en heldag på stan, med lunch och flera timmar av "folktittande", vilket kan vara bland det roligaste som finns, tillsammans med skvaller.
Pratade med Annelie förut och ska få ha Kia på ett par provtimmar imorgon kväll, så om jag får som jag vill med att Jessica sover över också, så kommer man få en fullspäckad dag med trevligheter.
Nä, blir snart att öppna den där flottiga chipspåsen som ligger på köksbordet och bara tittar på mig. Och jag som inte ens är så förtjust i chips! :O

Kommentarer
Postat av: Sandra

Med mig är det bara fint :)

Har du haft en bra kväll då? :)

2009-08-13 @ 00:02:35
URL: http://lillsazza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0