En regning morgon.

Hela dagens planering hänger egentligen lite på vädret. Mat ute i husvagnen skulle ju vara mycket trevligare om det inte regnade, likaså kräftskivan ikväll. Det är bara att hålla tummarna för att det slutar regna tills det är dags att åka.
Har börjat morgonen med en lång, varm dusch och lite städning. Allt medans Thomas fortfarande sover. Önskar att jag också kunde fått sova ett par timmar till, eftersom klockan blev över 4 innan vi somnade imorse. Men fem timmar får väl räcka. Kanske hinner ta en powernap på väg till husvagnen eller hem därifrån sedan. Hur som, har klarat mig på mindre förut.
Bryggde en kopp kaffe i natt. Den smakade extra gott, bara för att kaffebryggaren var helt ny. Jag som inte dricker kaffe, annat än hos farmor (typ) har varit sugen på kaffe i två dagar i rad nu. Vuxenpoäng till Linda!
Nä, man kanske skulle pröva att lägga sig i sängen igen, för jag är faktiskt väldigt trött. Det har ju faktiskt hänt förr att jag har lyckats somna om en stund.
På återseende!
Linda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0