En knubbsäl i sängen! :O

Förstår inte varför tiden verkar stå still idag. Ingenting händer och jag är sjukt uttråkad. Önskar klockan kunde bli fyra, så att man fick sällskap någon gång. Man har hundra tv-kanaler men ingenting att titta på. Man har kollat sin mail 20 gånger redan. Om man kanske skulle ta och lägga sig under täcket och försöka sova bort ett par timmar? Då får man säkert ångra det ikväll när man ligger och tittar i taket. Är så trött på mitt arbetslösa liv. Längtar efter nästa onsdag då man i alla fall kommer att få lite sällskap av Kia. Har man tur kanske man går ner ett par kilo av att ta hand om en hund också. Det skulle ju inte skada. Speciellt inte nu när Thomas kommer ligga i hårdträning och bli massa smal. Man vill ju inte känna sig som en knubbsäl bredvid honom i sängen liksom. Han skulle nog bry sig föga om jag så blev dubbelt så stor som honom, men utseendesfixerad som man är, så skulle det vara min värsta mardröm. Jag vill aldrig bli tjock!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0