En dag i solsken.

Det har gjort mig gott att komma utanför dörren hemma. Halv tolv mötte jag Emma nere på stan för en shoppingrunda och lunch. Mysigt att vi tagit upp kontakten igen. Finns mycket att prata om, många år att ta igen :)
Efter några timmar på stan tog jag busen till mormor och morfar där det bjöd på mat och fika. Hade sådan tur att Thomas kom dit efter jobbet också, väldigt mysigt. Så härligt att hela släkten avgudar honom. Det gör allt så himla enkelt.
Så även om jag hade en tuff start på dagen, så blev det väldigt bra tillslut. Jag är nöjd med hur dagen utvecklade sig och känner mig socialt tillfredsställd. Nu ser jag fram emot en lugn kväll hemma.
Thomas har tagit ledigt imorgon så då ska vi göra några ärenden. Sen så på lördag bär de av till Vildmarkshotellet i Kolmården. Ser verkligen fram emot helgen. Vet inte hur många år jag som liten sa att jag skulle bli "delfinskötare" på Kolmården när jag blev stor. Nu vet jag inte hur många år sedan det var jag var där. Får väl passa på att lämna in mitt CV hos delfinerna, så kanske man har jobb snart, hahaha. Har jag tur så kanske rumpan fortfarande passar i alla roliga rutschkanor också :P ;)


                 EMMA.


 MIN LILLA MORFAR <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

tråkigt att bilden var så mörk. Hade vart kul att se hur han såg ut nu. Det var ett tag sen. Du kanske har fler på dom?

2009-08-06 @ 21:15:00
Postat av: Linda

Vet inte vem som skrev, men självklart finns det fler bilder på dom. men dom är sig lika, inte mycket har förändrats dom senaste 10 åren, haha. Inte på mig heller :)

2009-08-07 @ 09:33:10
URL: http://babylii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0