Brunett?!

Åh vad jag hatar mig själv när jag får dessa anfall. När jag helt plötsligt får för mig, att "nu ska jag klippa mig" eller "nu ska jag färga håret mörkt". Jag vet att jag inte är ful i brunt hår, det kan vara jättesnyggt. Många säger till och med att jag passar bättre i det. Men jag vet också att jag ändå kommer att bli blond igen senare. Det är ju faktiskt inte värre än att jag färgar håret, inser att jag trivs bättre i blont och färgar tillbaka. Ja, det sliter på håret, men om man tar det lite i taget sen.
Har ingen aning om varför dessa infall kommer så hastigt, trodde ett tag att det var mina pms-syndrom, men eftersom jag precis haft min mens så vet jag inte alls vad jag ska skylla på. Äsch, vafan! Nu gör jag det här. Det kan inte gå mer än åt helvete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0