Åter igen; kärlek.

Det var ju der sötaste lilla monstret på länge!! Kia är som många andra unghundar, glad och full av energi. Jättesnäll och social och det var kärlek vid första ögonkastet. Nu ska jag få ha henne på prov i några timmar innan hon blir avlämnad här för första gången nästa onsdag. Ser verkligen fram emot det.
Känner mig jätteduktig som sysselsätter mig själv. Imorgon blir det lunch med Emma igen och på torsdag kommer Jessica ner för en heldag och kanske till och med en övernattning. Så jag har något att göra och en del att se fram emot, förutom att ha tvättstugan och ta disken liksom.
Det här blir nog jättebra ska ni se :)
Kram och god natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0