2009/04/05

Jag önskar jag kunde få sova i åtminstone ett par timmar till. Trött och sliten efter en helg med alldeles för lite sömn.
Igår natt var jag inne i Sthlm och snurrade. Åker sällan ensam i stan, då mitt lokalsinne knapppt existerar. Efter några "Om" och "Men" så hittade jag iaf till Slussen. Sen fick jag stå där och vänta i nästan en timme. Anyway. Fick hem honom hel, så det var det klart värt. Som vanligt har jag vaknat äckligt tidigt idag. Thomas lär ligga och snarka ett antal timmar till haha.
Så, ur ska man fördriva söndagen? Ligga kvar i sängen fram till kl:15 har blivit en standard på söndagar sedan jag skaffade mig en karl, hehehe. Men idag blir det nog ner till klubben en sväng, han måste kolla avgassystemet på bilen. Jag var mäkta populär när jag kom brölande i natt, tss.
Nää...Om man skulle ta sig in i duschen kanske. Håret åt alla håll.

Take care.
xoxo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0