Namnsdagsfirande med våfflor hos farmor.

Efter ett antal sms och telefonsamtal så gick det upp för mig att jag, mormor och farmor har namnsdag idag. Och jösses, det måste ju firas stort!! Ironi.
Thomas har lyckats ta sig från sängen till badkaret, där jag tror att han faktiskt har somnat om. Får väl kolla in till honom lite då och då, så han inte typ drunknar.
Själv ska jag försöka få i mig lite mat. Håller ju på att tyna bort här... NOT! :)

Det är så skönt att bara vara allmänt nöjd med tillvaron. Ett lugn sprider sig och jag kommer på mig själv med att jag faktiskt kan koppla av då och då. Stressen från 2008 märks av mindre och mindre när allting nu faller på plats. Jag älskar det liv jag lever.

Jag älskar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0