Tisdagstrubbel

Måste försöka få tag på tmf doktor imorgon bitti och få en tid. Blä.
Hatar mig själv för att jag är så in åt h-lvete klantig..! Smidig som en valross på torra land liksom..eller ja, hahaha.

Har varit grymt snäll idag. Mn kusin hämtade mig vid elva ca. Vi åkte hem till honom i "det sköna" Fornhöjden. Där ställde jag mig och gjorde 'fattiga riddare' till karl. Sedan hjälpte jag honom att söka fem jobb. Efter det tog jag disken. Fyfaan, sådan bra släkting man kan vara då :P Hehe

Lyssnar på  Within Temptations "Our Farewell". Gåshud över hela kroppen. Har alltid älskat den.
Suck, ja har iaf inget viktigt att skriva, så kan lika gärna sluta.

Take Care.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0