Segaste jävla lördagen ever!

Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller om jag börjar känna av den höga ålderna då jag fyller 21 nästa vecka, haha :)
Men jag har verkligen inte haft ork till något idag. Hela dagen har gått ut på att sega. Det nyttigaste jag har gjort är väl typ att hjälpa Maria att dammsuga liksom.
Skum jävla fredagkväll var det också, men vafan. Allt det här tar jag igen nästa helg.
Klockan 15.00 fredag den 24:e går bussen mot färjan. Linda ska dricka öl. Färjan går 17.00. Linda ska dricka öl.
Lördag den 25:e, Linda fyller år. Linda ska dricka öl. 16.00 stiger vi av båten. Linda dricker fortfarande öl.
Hem och förkröka (fortsätta kröka), Linda hinkar öl. Senare drar vi ner till klubben, där Linda dricker öl.
Ser fram emot nästa helg så jääävla mycket. Ska bli hur kul som helst att dra på en kryssning med nya bekantskaper. Om jag inte förstått fel så spelar dom visst in andra säsongen av "Färjan" på just den båten nu, hahaha. Look out!

Är förresten rödhårig nu och jag trivs SÅÅ bra. Hur nöjd som helst och känns helt rätt. Pratade med min tattuerare igår och han hade skissat upp mina gaddningar. Dom blir ca 7 cm höga. Ska betala 1000 kr för båda, vilket är så grymt det bara kan bli. Fan, det flyter på bra för mig nu. Bara att hålla tempot uppe! ;)

       

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0