Rastlös? Yes I am!

Vetef-n hur man ska få tiden att gå...
Förhoppningsvis kommer brorsan hem och väcker nörden inom mig, då han har lovat att han ska lära mig spela World of warcraft. Försökte lista ut allt själv, men eftersom man inte kan kallas för ett tekniskt geni direkt, så kom jag inte så j-vla långt.
Förmiddagen har jag spenderat framför tv-spelet. Men när Medium är för lätt och Hard är för komplicerat på Guitar Hero så gav jag upp det. Så då hamnade jag här igen. Åh, meningsfulla liv, haha.
Ägnade faktiskt säkert 20 minuter åt att hjälpa mamma. Klippte ner en hel buske och slängde den på komposten. YEEAY!

Nää, nu får Micke f-n ta och komma hem. Jag klättrar på väggarna här!! O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0